Služby :
Účetnictví
- Zpracování předaných dokladů
- Evidence majetku - hmotného i nehmotného
- Odpisy majetku
- Evidence závazků a pohledávek
- Účtování obecně prospěšných společností a nadací
- Společenství vlastníků bytových jednotek
- Účtování občanských sdružení
- Přiznání dani k DPH
- Silniční daň
- Zpracování směrnic
Vedení účetnictví je především určeno pro podnikatele. Do této oblasti patří Ti, kteří jsou právnickými osobami, jsou o.p.s., nadacemi, SVJ a mají povinnost vést účetnictví.
Rozlišuje plátce měsíční a čtvrtletní. Vždy po odsouhlasení klientem se uzavírá účetní období a kompletně zpracované dokumenty jsou uloženy v archivu společnosti. Daňové přiznání se předává klientovi nebo posílá na patřičný finanční úřad. zde platí, že jsou rozděleni na plátce či neplátce DPH a to podle výše obratu, dobrovolnosti, apod.. . Neplátce je povinen archivovat doklady po dobu 5 let, plátce po dobu 10 let a to při zachování čitelnosti dokladu. Dokumenty ze zákona se uchovávají pro případnou kontrolu po dobu 10 let. Dokumenty jsou setříděny, jak v papírové, tak i elektronické podobě a zabezpečeny.